No pa smo tam, kjer tehnologija škodi uporabniku njegove domiselnosti.
Ta teden sem imel nekaj potrebnih telefonskih pogovorov s slovenskimi zavarovalnicami, ki niso ravno prijazni do svojih zavarovancev. Torej, pokličeš pa dobiš avtomatsko tajnico (hudič je, k majo vsi isto teto, ki posname te krasne odgovore), pol pa pritisni 1 če želiš... 2, če ... 3 če... 7, če nas zeliš poslat u k...c. No nikakor ne dobiš kogar bi želel.
Posebaj znorim, ko mi en zavarovalni strokovnjak pošlje dopis pa napiše, če imate še kakšno vprašanje nas pokličite. Kam, preklet vosu!!! No moram biti pravičen, javil se Triglav ampak tam te teta vpraša vse, vključno s številko gat (seveda je ena kura v telefonski govorilnici) na to ti pove, vas bomo poklicali. Na vprašanje, kaj je zdaj to, odgovori nova politika vodstva. Fino. Sistem, ne kličite nas, vas pokličemo mi. Podjetno. Nasvet: bejšte od slovenskih zavarovalnic, predvsem pa čimprej dnar ven!
Sem pa od danes potolažen,. Se pogovarjam s predsednikom Uprave ene redkih bank v Sloveniji, ki je o.k. Pogovoriva se o avtomatskih odzivnikih. Kolega je poklical sam sebe na telefon, ki ga ima na vizitki in se je sistem zazankal, na kratko ni se dobil! Pameten človek je za mesec dni ugasnil avtomatske odzivnike, dokler ne rešijo problema. Edina jeba pri tem je, da je to tuja banka, toliko o nacionalnem interesu.
Recept: po vsem tem dnevu kozarec hladnega Lambrusca in objem svoje dame.
Ni komentarjev:
Objavite komentar