Strani

ponedeljek, 22. maj 2017

Oda Milojki in njeni zdravstveni reformi

Kot sem že pisal, sem imel hude težave s poškodbo kolena. Pokazalo pa se je, da so težave večje z našim zdravstvom kot s kolenom. Pa začnimo, poškoduješ si koleno, ki te seveda boli in skoraj ne moreš hoditi. Greš na urgenco, kjer ti prijazna dohtarca pove, da te lahko samo rendgenizira, nikakor pa pošlje na ultra zvok ali, bog ne daj, na magnetno resonanco. Če si nisi ravno zlomil kolena, se seveda nič ne vidi. Odromam k svoji zdravnici, ki mi da dve napotnici pod "hitro", za magnet in ortopeda. Človek si oddahne, no zdaj pa bom ugotovil kaj je narobe. Za lažje razumevanje, poškodoval sem se začetku marca letos. Pod hitro dobim datum za magnet 27. junija, za ortopeda pa 28 julija! Kot aktivni prebivalec, ki ni v državni službi, si seveda bolniške in ležanja na kavču 4 mesece čakajoč na pregled ne morem privoščit. 

Tukaj se potrdi pregovor znane grupe TNT: "Bolje biti bogat i zdrav", ki je očitno vodilo naše Milojke in njene zdravstvene reforme. Že na urgenci v Celju mi je sestra na sprejemu svetovala: "če želite še letos uporabljati tole nogo, pojdite na magnet v Sv. Katarino, tik čez mejo". Pokličem tja v soboto, termin dobim v ponedeljek in 180 EUR. Pol mi je prijatelj ortoped, na podlagi magneta s Hrvaške, po telefonu povedal, naj kupim bergle, 21 EUR in se razmigujem v toplicah, 10 x kopanje Laško 60 EUR. Prijatelj maser, ki mi je masiral nogo in ostale dele telesa, mi je svetoval sobno kolo (bolha, rabljeno 50 EUR) 3 x masaža 63 EUR. Moj vložek v Milojkino brezplačno zdravstvo z urejenimi čakalnimi dobami me je stalo do sedaj 374 EUR, sem skoraj že OK. Ko se bom, po sistemu Milojke, pojavil pri obeh naročenih lokacijah, bodo ugotovili, da sem simulant. 

Veste kako so v Švejku opravili s simulanti? Predlagam to, kot dodatek zdravstvene reforme, vsak dan klistir in po kosilu pranje želodca, za hude simulante pa dva klistira dnevno. Po tem tretmaju je tudi nekdo priznal, da je simuliral krajšo nogo. S to metodo garantirano skrajšamo vrste na minimum, od zdravstvene opreme pa se kupi le dve cevki, ena za v želodec, druga za v rit. Za nabavo materiala pa, v izogib skorumpiranim medicinskim dobaviteljem, predlagam gradbeni oddelek v Obiju.

Na kratko, Milojka in tvoje ministrstvo pojdita v rit!

Za lažje izpiranje želodca, predlagam, da pred izpiranjem poješ malo Tatjaninega kruha s česnom in rožmarinom. Testo narediš bolj vodeno kot za pico in ga pustiš vzhajati čez noč. Drugi dan ga streseš na peki papir, po okusu dodaš česen in rožmarin. Pečeš na 180 st 30 minut. 

3 komentarji:

  1. Vse sem razumel in se s teboj strinjam. Meni tudi simuliranje s krajso nogo, zaradi tezav s kolenom, ne pomaga. Preprican sem, da takega stanja ni ne v medicinskih knjigah, ne v zdravstvenem sistemu. Do tukaj vse prav...ne razumem pa tega zadnjega recepta. Torej, ta kruh,(recept se mi sicer zdi v redu...ampak kdo bi poslusal mnenje simulanta...), uporabljas za klistiranje? Pomaga gori in doli? Je potrebno na prestol takoj, ali cez nekaj minut?
    MM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da lažje kaj splakneš, ko dobiš klistir :)

      Izbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši