Strani

sreda, 19. februar 2014

Let, ljubic in kozarcev vina ni treba šteti

Zanimiv rek, jaz bi dodal po tem tednu še olimpijskih medalj pa butastih slovenskih politikov tudi ne.

Športniki so nam res pokazali kako se boriš za svojo državo in nas presenetili vse in po dolgem času smo imeli res razlog za veselje, žal se to veselje konča čez teden dni, kak teden, dva se bomo če z veseljem  spominjali tega, pol pa spet izbruhne slovenska tema in butasti politiki.

Danes me je posebaj razveselil trenutni župan mesta ob Dravi, ki je povedal, da ni vedel, da si ne sme oblekice kupit na službeno kartico, kriv za to pa je višji svetovalec za uporabo službene kartice župana MB, on nikakor ne! Pa kje najdejo te bedake!

Ko smo pri ljubicah, ena od tistih, ki jih ne štejemo, me je enega lepega dne na smučaju, ko sem iz žepa potegnil staro smučarsko karto s Semmeringa, takoj napadla s katero p....o sem bil, jaz p....c, pa vse kar zraven paše k takim kurbirjem. No, pol je ta ista teta iz svojega žepa potegnila karto za isti dan in isto smučišče... Pa smo zvedli s katero p....o sem bil... Seveda nobenega opravičila. Karte za kino, smučanje in podobno redno mečem stran, nikoli ne veš.
 
Kljub nezbrisanemu disku D (hahaha, o tem povem drugič, naj vas malo muči...), mi je moja Tatjana zadnjič pripravila nekaj zelooo dobrega, solato a la Jamie.

Recept z veseljem podelim z vami: 

Najprej pečeno korenje: čili, česen, olivno olje in balzamični kis z zelišči, ki so vam všeč (jaz dodam provansalska zelišča, mešanica se kar kupi) zmešaš  v omako, olupljeno korenje preliješ in pomešaš z omakico;

V pekač daš take svetleče korenčke, na polovico prerezano pomarančo (s sredino navzdol) in prerezano limeto (s sredino navzdol). Pečeš vse skupaj enih 20 do 30 min na 180 stopinj.

Pripraviš mešano zeleno solatko (repincl, radič, zelena solata..pač vse , kar imaš), v skledo daš pečen korenček, dodaš narezan sirček, česen, mešano zelenko solato, začiniš z omako iz gorčice in dodaš na koščke natrgane pečene kruhke, zraven pa stisneš vse kar ostane od pečene pomaranče in limete. Vse zmešaš z rokami (nice & easy), serviraš na krožnik, zraven pa dodaš žlico ovčjega jogurta (ali smetane ali pa kar navadnega jogurta, po želji in okusu seveda..). Slika pove vse..pa dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar