Strani

ponedeljek, 24. marec 2014

Baba mora biti blond, avto pa nemški

Je rekel moj nekdanji ljubljeni vodja na misiji na Dunaju, Stanko. Njemu je vse to ratal, jaz sem pa ostal samo pri avtu.
 
 
Te blond punčke so neka trauma nas fantkov, po pravici povedano nimam pojma kakšne so, ker te nepopisne sreče še nisem doživel. Seveda štejejo samo une, ki so blond tudi spodaj.
 
Ali, kot je odgovoril na vprašanje o največjem odkritju kemije v 20. stoletju, stric Einstein: 'Blajh!' Seveda je češka blond že malo mimo, čeprav vidim te naše t.i. 'znane' osebe, ki jih nihče ne pozna, da zaloge tega preparata še obstajajo!
 

 
No pa poglejmo znane blondinke: moja diva Marilyn - blajh, Madona - blajh, Pink - blajh, Helenca - blajh na sivino,... Je pa nekaj deklic, upam pravih, ki me zanimajo: Kim Besinger, Charlize Theron, Sharon Stone in Nicole Kidman (no malo na rdeč vleče), verjetno jih jaz ne zanimam glih, a nikoli ne veš, kje te sreča čaka! Sharon in Kim sta tudi lih pravih let zame :)
 
Res pa je, da sem do sedaj padal na punčke z dolgimi temnimi lasmi. Kaj čmo, tudi taki morjo bit, en se mora tudi za njih žrtvovat! Priznajmo pa si, da je najhuje, teta, oblajhana na blond s več centimtrskim narastkom! Tu se pa, drage dame, vse neha!
  
Najnovejša pridobitev doma je pa polavtomatski 'aport dekl'! Za tiste, ki niste iz MB, to je deska za WC. Nisem vedel, da obstaja polavtomatska! Res, samo rahlo jo porineš dol in glej ga zlomka, se sama počasi zapre! Tatjana je navdušena, jaz pa razmišljam o aplikaciji na iPhone, t.i. iDekl, ki bi se sam dvignil, ko te tiši scat in pol se sam zaprl, veliko besed doma bi ta aplikacija prišparala! Moj ciljni trg je 1/2 prebivalstva na svetu s tekočo vodo. To, z deklom in ženskami je travma, posebaj, če živiš v skupnosti, kjer so v večini ženske, na koncu lulaš sede.
 
Ker ni recepta, pa nekaj za vrtnarjenje.

Danes nama je naša soseda, iz najprijaznejšega lokala v Celju, prinesla sadike artičok! Prišmuglala jih je iz Hrvaške, Zadar. Bomo videli kako klima Slovenskih goric vpliva na ta čarobni sredozemski sadež, no vsaj neka korist od globalnega ogrevanja!

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar