Strani

torek, 8. marec 2016

Nekaj receptov za 8. marec, drage dame

Recepti niso mišljeni za dame, ampak za moške polovice, da lahko vsaj enkrat presenetijo svoje rožice s kosilom, večerjo, saj je 8. marec!. Se splača, verjamite, mnogo bolje kot jih voditi ven na večerje, tako vidijo, da se zanje tudi potrudite. Peljat ven zna vsak, paleta je od burekđinice do Michelinovih zvezdic, kuhati doma je pa tisto pravo, seveda za pravo srčno damo, ne za ljubice. Za ljubice itak ne moreš doma kuhat, ker te dobijo, pri njej pa nima smisla časa zgubljat s kuhanjem. Zadnjič sem iz pomivalca zlagal, pa pustil dva kozarčka na peclih na pultu s flaško, ko pride Tatjana. Kaj je bilo prvo vprašanje: "Kdo pa je bil na obisku ?" Ne: "O, si me čakal!" Vidite, ljubice samo probleme prinesejo s seboj.

Ta praznik mi je bil vedno nekaj posebnega. V socializmu smo sodelavke obdarili z naglčki že zjutraj, pa jim dali ob 12:00 prosto, da smo lahko šli obojni pit, to je bilo to, vrhunec dneva žena v bližnji gostilni. Roza Luxemburg se je verjetno v grobu obračala. Še bolje je bilo, ko sem bil na OVSE na Dunaju. Ruski ambasador, posebnež, zdaj je na Hrvaškem, je prihajal z velikimi šopki za veleposlanice in vedno izvedel kak šou. Na drugi strani je bila veleposlanica Avtrije, ki je v prejšnjih časih služila v Moskvi in trdila, da je to komunistični praznik, zaradi nje in še par boj vzhodno ležečih držav EU, se EU ni uspela nikoli dogovoriti za skupno izjavo ali čestitko ob tem dnevu. 

Kaj naj kuham? Za presenečenje vaših dam priporočam eno alpe-adrija kombinacijo. Predjed kapesante, testenine s školjkami in na koncu alpska torta.


Kapesante: to so une Shell školjke ali Jakobove pokrivače. Potrebuješ 4 školjke, belo vino, česen, maslo, olivno olje, drobtine, mehek sir in seveda sol in poper.

Školjkino meso na hitro popečeš na močnem ognju in malo zaliješ z vinčkom. V lupine daš malo masla, meso školjke, popopraš, soliš, kaplico vina, drobtine, sir in mešanico česna, peteršilja z olivnim oljem. Pečeš v pečici na 200 st. ene 10 minut.

 

Testenine z vongolami: na olivnem olju popečeš česen (česen daš v hladno olje), dodaš vongole in pokriješ, mešaš in počakaš, da se odprejo, nekje 10 min. Kar se ne odpre, vrzi stran. Posuješ s peteršiljem, posoliš in popopraš ter dodaš pol lončka smetane za kuhanje. Medtem skuhaš špagete al dente, in jih dodaš k omaki. Postrežeš s parmezanom, zraven lahko ponudiš solato-berivko.

 

Alpska torta: recept nadeš tukaj
http://nejc-cimpersek.blogspot.si/2015/03/domac-svez-sir-alpska-torta-in-erogene.html





Zraven pa seveda vino, eni prisegajo na primorce, jaz imam raje štajerce. Najboljše vino je tisto, ki ti paše in uživaš v njemu, tako da...

1 komentar:

  1. So excited my husband is back after a break up!
    My husband broke up with me last week, i was so frustrated and i could not know what next to do again, i love my husband so much but he was cheating on me with another woman and this makes him broke up with me so that he can be able to get marry to the other lady and this lady i think use witchcraft on my husband to make him hate me and my kids and this was so critical and uncalled-for,I cry all day and night for God to send me a helper to get back my man until i went to NY to see a friend and who was having the same problem with me but she latter got her Husband back and i asked her how she was able to get her husband back and she told me that their was a powerful spell caster in Africa name Dr.Unity that he help with love spell in getting back lost lover back, and i decided to contacted the same Dr.Unity and he told me what is needed to be done for me to have my man back and i did it although i doubted it but i did it and the Dr told me that i will get the result after 48hours, and he told me that my husband was going to call me by 9pm in my time and i still doubted his word, to my surprise my husband really called me and told me that he miss me so much, Oh My God! i was so happy, and today i am happy with my man again and we are joyfully living together as one good family and i thank the powerful spell caster Dr.Unity of Unityspelltemple@gmail.com , he is so powerful and i decided to share my story on the internet that good spell casters still exist and Dr.Unity is one of the good spell caster who i will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are there and your lover is turning you down, or you have your husband moved to another woman, do not cry anymore contact the powerful spell caster Dr.Unity on his email: Unityspelltemple@gmail.com or call him through his mobile number: +2348072370762. if you have any problem contact Dr.Unity, I give you 100% guarantee that he will help you. Thank you sooooo much Dr Unity.

    OdgovoriIzbriši