Strani

torek, 17. december 2013

Jana Morelj & razočaranje nad vremenom ter davčne kontrole

Če pa že kdaj gledam poročila in to 24kur, so pa razlog vremenarke, ne uni Robi Rjavec, da se razumemo! Kadar koli se pojavijo punčke, seveda komentiram in moja Tatjana se tako čudno nasmiha, kaj vem, po moje ji grem mičken na jetra. No moja muza je Jana Morelj. 

 Evo je, moja Jana.

Ampak tudi muza ga včasih biksne mimo. Danes je bila v obekici, ki jo je verjetno nosila moja mama, ko je oče padu pod križem. Na kratko, čist mim. Moja Tatjana je prišla v dnevno, se režala kot maček in delala šlik šlak! Razočarnje, popolno, moje, seveda!

Tudi čudovite novice, kot je ta, da bomo vrnili odpravnino enemu stricu iz NLB, nove uniforme miličnikov pa, da je Tina Maze spet uspešno končala na 16. mestu, me ni moglo razveseliti več.

Dan je tako ali tako bil naporen, z računovodkinjo sva šla skozi letošnje finance, jeba! Predno so moji otopeli državno-uslužbenski možgani dojeli kaj vse naše državne finance zahtevajo od nas, je kar trajalo. Načelomna vse o.k., samo predpisi za vsako stvar so pa malo tu mač. Spomnil sem se prijatelja, katerega žena se je, namesto šljakat v 'neodvisnih' slovenskih medijih odločila odpreti obrt. Dela igrače, oziroma jih kvačka. Pogumna kot je, je zakupila štand na božično novoletnem sejmu v Ljubljani. Do petka prejšnjega tedna je imela že 3 inšpekcije: davčna, tržna in še tekstilno. Eden od genijalcev ji je razložil, da to niso igrače (kvačkane punčke) temveč umetniška dela. No pol pa se znajdi.

Naj mi nekdo pove, kolikokrat je na božičnih štantih na Dunaju ali Grazu dobil še račun ob kuhančku ali punču ? Dva ojrota kavcija za šalčko, pa 3,5 ojrota za punč. Pri nas bi to pomenilo, da dobiš najprej dva računa, za kavcijo in punč, pol pa še dobropis za vrnitev šalce! Dragi moji, vi ste fukjeni! To je kot loviti tune z cedilom za čaj.

Za sočni zaključek pa še dogodek iz Celja. Tu imamo smetarske inšpektorje, ki brskajo po smeteh, če si vrgel prave smeti v pravi kontejner. Pol pa je en bimbo vrgel položnice med bio-odpadke, tako so ga dobili, kar ga je stalo 250 ojrotov! 

V božičnem času pa sledijo recepti, (mogoče še kaj o punčkah), pa kako se naredi PRAVI DUNAJSKI punč!
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar