Strani

četrtek, 5. december 2013

Kako so mi šalabajzerji pokvarili dan

Sem mislil pisati o obisku predbožičnega Dunaja z mojim vitezom, kuhanju punča in podobne stvari, pa sem v Dnevniku videl članek o tem kako je ITF v rdečih številkah in da pripravljajo sanacijski načrt. Sic! Pa saj to ni PEKO ali pa Merkur, za boga! A so se zainvestirali, vlagali v nepremičnine? Ne, to je humanitarna organizacija, brez profitov!

 
ITF, takrat še, pametno, imenovan Mednarodni sklad za razminiranje in pomoč žrtvam min, smo ustanovili leta 1998. Ni nas bilo veliko zraven, pokojni Bojan, diplomat Roman, Franc iz Inštituta pa takratni zunanji minister, ki nam je dal precej proste roke. Ne boste verjeli, ni se pisal Rupel. Začeli smo od začetka, iz nič in zgleda, da ga bodo šalabajzerji vrnili tja. No in je zaživel, bolj kot je dobro za stanje v državi Slovenija, kjer ne smeš izstopiti iz povprečja. Pokojni Golob je enkrat dejal, da je bil kronski dragulj slovenske zunanje politike.
 
Imeli smo velike prijatelje v Ameriki, posebaj sta izstopala Pat in Murf. Še prejšnji teden me je, sedaj že upokojeni uslužbenec State Departementa, Pat obiskal v Celju in lepo sva se nasmejala ob nekaterih tudi smešnih dogodkih. Mogoče bom kaj povedal o tem, posebno upokojeni polkovnik marincev Murf je bil znan po zabavnih dogodivščinah. ITF je vzgojil nekaj izredno uspešnih mladih vodij projektov in nikogar ni uspel ali želel obdržati. Eva, Iztok, Luka, uspešni mladi ljudje, ki vodijo projekte v Libiji, Sudanu, Tadžikistanu. Enkrat kasneje sem predlagal, da potegnejo Evo nazaj in da pomaga pri vodenju Fonda, ampak ne, očitno ne paše med njih. 

Pa da se razumemo, niso  vse težave v Fondu, v upravnem odboru sedijo tudi šalabajzerji iz treh ministrstev, glavno je, da se slikajo in najdejo čimboljše pozicije v tujini,  o številkah pa o tem  kako se vodijo projekti, nimajo absolutno nobenega pojma, Vlade jih menjavajo kot nekateri gate.

Škoda, res, vsak oče je prizadet, ko vidiš otroka hirat. Pa kaj čmo, novo ime, novi znak pa tri pike...Hvala bogu to ni ITF, kjer sem delal jaz. Kot pravi moja Tatjana: Pozabi na vse skupaj in običajno ima prav.

Dajte, šalabajzerji, v bodoče upoštevajte ta znak, predno se lotite stvari, ki jih ne znate.











Zdaj pa kozarec rdečega vina pa nazdravje! O Dunaju pa drugič.

1 komentar: