Strani

ponedeljek, 26. maj 2014

EU volitve kot foccacha in bjonde na 24kur

Pa smo opravili, EU volitve namreč! Udeležba za pojdi v rit, a kaj čmo. Sam sem se s kolesom odpeljal (skoraj kot naš Borut), do volišča v Grajeni, ki me vedno navduši z volilno komisijo. Tokrat je sicer za lušne punce bilo le 2:1, a se je splačalo. Ker jih bom letos gledal vsaj še dvakrat, je Tatjana že malo huda, razume pa mojo strast do te državljanske pravice (ne dolžnosti, ker niso obvezne, sam tolk za ene jokajoče Lojze iz leve).
Zanimivo pa je, kako moj sošolec z gimnazije Tomaž barva novinarke na 24kur, vse so bjonde, a zgleda, da ima Tomaž P. pogodbo s Schwarzkopfom za en odtenek blontne, take platinasto blond, včasih smo rekli češka blond, ker vse nesrečne deklice poliva z njo. Naj malo menja te odtenke! Čakam zdaj, da mi Edija Pucerja poblajha.

No na dan volitev so si nekatere vsaj narastek pomalale, pohvalno! 


Sem se pa od-ljubil od Jane Morelj (blog 17.12.2013), zadnje čase hodi v nekih čudnih dresih, no danes je sicer imela krasen rumen pas in se sogledljivo smejala, a zdaj je moja favoritka Katja Jevšek. Še malo, pa prešaltam na Roberta Erjavca.




Luštne punce, ni kaj, malo me sicer moti to njihovo mahanje z rokami, pa stalno gledanje v nek opomnik, kot Alenčica, ki dveh stavkov skup ne spravi. Glavna carica pa je seveda Petra.

Rezultati volitev? Kaj naj rečem? Da počasi iz politike odhaja minister Gregor je veselje, oholi Lukšič je dobil kar je hotel in so ga odstopili po kratkem postopku. Ne bom pozabil, kako je ta 'kaviar' levičar, kot ga je označil Frankl s Financ, težil, da so mu zrihtal karto za Opern Ball na ambasadi na Dunaju, kjer se običajno zbira vsa delavska elita, a ne? A ja, pa pa pa Jelko.

Na drugi strani pa je bimbo izpadel Hojs, ja ga pač niso obkrožli, in kaj zdaj? Še Ljudmilo so njegovi večkrat obkrožili kot njega, got the mesage? Šla lepa službica...Se mi je že prej zdelo čudno, imaš koalicijo dveh strank, pa na prvih dveh mestih dva iz ene stranke, ja kaj pa lahko pričakuješ? Vsaj tiho bi bil, pa doma ženi težil.


Na kratko, te volitve so kot Foccacha, vsega po malo in šele vse skupaj da dober okus. Dela jo moja Tatjana tudi. Narediš testo za kruh, zvaljaš na tanko, premažeš z olivnim oljem, not pa napikaš leve in desne (suhe paradižnike, olive, rožmarin, artičoke) in spečeš. Več pa ni. Zraven kak dober sir pa seveda vino, takšno, ki teče počasi, družba kakšne dame tudi ne škodi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar