Strani

ponedeljek, 8. september 2014

Švejk, grupa TNT in ljubezen na šest oči

Zadnje čase se nekateri sprašujejo od kod moje politično prepričanje in vir ostalih pisanj, ki jih objavljam. Zadeva je zelo enostavna in transparentna. 

Politično prepričanje in odnos do slovenske politike izhaja iz dveh pomembnih antalogijskih zgodovinskih del. 

Prva je Švejk (Jaroslav Hašek, 1923), druga pa strip Alan Ford (Magnus & Max Bunker, 1969). Ta literatura je v popolnosti povzela delovanje države, ki se ji danes reče Slovenija in sta, v duhu pozitivnega futurizma, napovedali nastanek te uspešne države na sončni strani Alp. Torej bralec tega bloga, če ne razumeš sporočila teh dveh temeljnih del, se TAKOJ odjavi s tega bloga. Priporočam humoristične oddaje tipa TV Dnevnik, 24kur in Studio ob sedemnajstih, ki so na tvojem nivoju dojemanja heca.


Za del, kjer opisujem odnos do nežnejšega spola, pa moje pisanje temelji na knjigi Ljubezen na šest oči - tajno poročilo o sexu (Jan Hagel, 1968), ter na izkušnjah z nekaterimi dekleti, ki se jim zahvaljujem in katerih očetje in fantje bolje, da o tem ne vedo.



Za kuhanje me je navdušila babica Afra, z recepti in kuhanjem mi svetuje moja Tatjana, ki je v bistvu prevzela vodilno vlogo. Res pa je, da brez mojega pripravljanja mize in zlaganja posode v pomivalni stroj, te recepti ne bi bili kar so. Pri tem nama pomagata tudi blagovni znamki Pullus in Zlati grič.

Evo, to je to, kdor to ne razume pa, .... mu ne morem pomagati.



OPOZORILO ZA BRALCA: V kolikor boste moje pisanje jemali resno in se ob njem zamislili ali, Bog ne daj, nasmejali, vas opozarjam, da boste mogoče ožigosani za osebnostno neprimerne osebe! Big brother budno pazi na vas in vsak hehet v smislu odobravanja vam lahko močno škodi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar