Strani

sobota, 13. september 2014

Tih deževen dan...

Spet ščije, pa saj to ne more biti res! Sobota je, vreme novembrsko, sonce je sijalo ene 13 minut, vse ostalo dež. Slovenija plava, odplaknjene ceste, mostovi, zemeljski plazovi... Ljudje so obupani, hvala bogu imamo gasilce, ti ljudje, v večini prostovoljci, kažejo kako se dela tudi v državi, kjer je vse narobe. Sreča je, da tele Vlade še ni, tako, da se visoki državni uradniki ne upajo slikat na TV in razlagat kaj so vse storili, ne vedo kdo bo ostal. Prejšnji teden gledal nek pogovor na 24kur o poplavah, toliko sprenevedanja dveh birokratov o tem, kako nimajo denarja in da se nič ne da, pa še ne. Da bi kdo kdaj pokazal 'kohones' in odstopil, to pa ne!
 
Čas je, da si ljudje izračunajo koliko plačujejo za urejanje prostora, vodotoke, ceste,... Čas je, da začnejo denar od države zahtevati nazaj, bo trajalo, a to se bo za državo končalo kot izbrisani. 

Kaj počneš na tak dan? Kot je rekel eden mojih kolegov, lahko počneš samo dve stvari in danes se mi ne da igrat kart. Tatjana, na primer, gre v hosto in najde mamo vseh lisičk.




No v mojih letih lahko počneš še eno stvar, je čas da kaj skuhaš, npr. 'tortilja kar tako' zraven pa piješ  'Krčevinopolitan' (en del limone, en del bezgovega sirupa, dva dela vodke, en del ribezovega soka,melisa, meta, led...močno prešejkaš..dodaš prosseco)


Res, da se mi je skoraj ponesrečilo, ker je bil na 24kur intervju s našo, se opravičujem evropsko, Alenčico, pa se mi je zelo smejalo. Seveda me je zelo sram in se nepopisno kesam!



Dajmo raje recept: tortiljo nagradiš s kislo smetano, na polovico naložiš zelenjavo, ki ti je všeč (pri naju: Jalapenjos in avokado), na drugi pol pa dimljeni losos (lahko tudi postrv). Zadevo zviješ in popečeš na ojčnem olju na protfanu.




Narežeše na kolutke, dodaš omakico po želji (midva:  avokado, hren in kisla smetana, poporaš, posoliš in mičken limone), pa dober tek!

 



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar