Strani

torek, 7. oktober 2014

'Vi nid brejns' ali Alenčiča v Bruslju

Dolgo nisem imel kaj pisati, slovenska scena sploh ni več smešna, moje pisanje pa ni namenjeno tragedijam. To naj bi bil hudomušen blog, v tej krasni podalpski državici pa ni nič več nič takega, zadeve so smrtno resne.
 
Bile so lokalne volitve, najbolj so me razveselili moji eht Štajerci iz MB z izvolitvijo našega Francija v drugi krog! Tak se dela! Ne veš kateri je večji lolek, ali hoški Andrejček ali dupleški Franca. Mestu ni rešitve. V mojem novem bivališču na Ptuju se bomo borili v drugem krogu, biti samo Kurent ni več dovolj. V začasnem kraju bivanja, Celju, pa so z rezultati čakali, do ponedeljka zjutraj so namreč iskali butla, ki ni obkrožu Šrota. 
 
 
 
In potem so se Krajncem (in meni) vremena zjasnila! Zaslišanje Alenčice v naši novi prestolnici Bruslju! Spet je hec in spet imam ideje, blog ostaja hudomušen! Kaj takega ne vidiš vsak dan, prvič sem gledal SLO TV 3! Celo bolje kot 24kur, res. Teta Alenčica je mislila, da je na zaslišanju pred našimi demokratično izvoljenimi poslančkoti, ki tako ali tako ne vedo za kaj gre. Tudi mediji tam nimajo navodil, kar je zelo grdo, in se lotijo najbolj sposobne kandidatke za vodjo kuhinje! Fej in fuj! Moja mama se pri 82-ih bolje pripravi za pogovor z dohtarjem, ker jo bolijo noge. Vsi so se držali za glave, tudi Alenčica. Kot je napisal en nepravilno informiran in škodoželjni novinar v Financah: 'Njen zagovor je kot njen magisterij', jaz bi dodaj: Sama jajca! Včeraj ni bilo lepo biti Slovenec v Brx.
 
A tele naši, no, moji res niso več, politiki res ne vedo, da je včasih pa le fajn kaj znat. Plozanje slovenskega kumrovca v njihove glave, da so najboljši, magisteriji vsakemu, ki pride mimo Kardeljeve, ne bo dovolj. Biti politik je poklic, kot frizer, avtomehanik, zdravnik, ... ne pa hobi za popoldan. Pol se ti zgodjo, zdaj že tri stranke, narejene samo za volitve. Pridejo, vidijo, zajebejo in zginejo. Nova imena? Ne me jebat, vsi so se že slinili na listah LDS, ZARES, ZAHEC, SDS, SLS, SD,...
 
Boljš, da neham za danes. No, pa še malo veselja na koncu. Čas kostanjev je. O težavah prodaje kostanjev in mošta smo pisali lani ob tem času v blogu Mošt & kostanj in flanela ( http://nejc-cimpersek.blogspot.com/2013/10/most-kostanji-in-flanela.html). Prejšnji teden mi je prijatelj odvetnik povedal nadaljevanje zgodbe. Do njega je v pisarno prišel človek, ki želi imeti kiosk za peko kostanja v Mariboru in mu je prinesel pok 8 cm debel formularjev A4, ki jih naj izpolni za vlogo za dovoljenje. On preprosto ne zna.
 
Hvala bogu imam mojo Tatjano, ki je, po gobah, našla nov hobi, kostanje. Zgine v hosto in nabira kostanje. Ta ženska bo uničila vso floro in fauno na Krčevini. Pol mi jih pa, prijazno, speče in ponudi zraven mošt. Nima dovoljenja, tak da računam na kako odločbo inšpektorata v kratkem, lahko ji celo licenco za odvetnika poberejo, nikol ne veš. 'Vi dont nid inspekšn, vi nid tajm', bi rekla Alenčiča...
 

 
 
 
 
 
 
  

Ni komentarjev:

Objavite komentar