Strani

torek, 17. marec 2015

Domač svež sir, alpska torta in erogene cone

Na, pa smo tam kjer ni muh, moja poljedeljka se zanima za nakup kakšne koze (jaz, kot stari kozelj, nisem dovolj). Na našem ranču imamo namreč podivjane robide, ki bi jih uničila le kakšna koza, jaz sem prepočasen...Od koze bi lahko imeli tudi mleko, pa sem si rekel, kako se pa pol dela sir (živalic mi ne ubijamo, naše bi umrle od starosti). 

Evo opis prvega poskusa. Če nimaš koze ali krave muzare, kupiš dva litra svežega mleka, pa ne unega alpskega, ga daš v veliko posodo in dodaš en lonček kislega mleka. Pustiš vse skupaj dva dni na toplem.


Pol daš to posodo v pečico segreto na 100 st. za 45 minut. Zadevo precediš v cedilo, v katero vložiš kuhinsko krpo, prej namočeno v krop. Stvar se cedi 12 ur. Dobiš trdo tvar, začetek sirčka in odcejeno sirotko, ki jo lahko piješ ali pa porabiš pri peki kruha namesto vode. 


To kepico oblikuješ, jo daš v primerno posodo, spodaj par vejic timijana in jo za 12 ur obtežiš. V našem primeru z 6 kilogrami (1x Leksikon CZ, Zgodovina Evrope, 2 toma, 1 x Longman Exams Dictionary). Postrežeš primerno ohlajenega, z ojčnim oljem in soljo. Njama!




Alpska torta je pa čisto druga zgodba. 125 g masla, 120 g sladkorja v prahu, 3 jajca in 125 g maka. Vmešamo sladkor, rumenjake in maslo, ko je gladko, dodamo mak, pest v bistvo (rum) namočenih drobtin. Pekač namažemo z maslom, obložimo s peki papirjem, vanj vlijemo maso in pečemo 25 minut na 200 st. 

V posodi zmešamo 0,50 kg skute 150 g sladkorja v prahu, 5 celih jajc (brez lupine, seveda), naribano lupino limone, en lonček sladke in en lonček kisle smetane. Na pečeno maso zliješ skutino zmes in pečeš na 180 st še eno uro. Ugasneš pečico in pustiš, da se v njej shladi. Posuješ s sladkorjem v prahu in to je to.

Na koncu, pa kot obljubljeno, še nekaj o erogenih conah. Poznavalci bi dejali, da je ženska ena sama erogena cone, vendar se mičken motijo. Poleg krasnih hribčkov in dolinic obstajajo tudi t.i. ne-erogene cone kot so miniskus, slepič, volnene gate in seveda, češke dokolenke (o tem smo že poročali). Sem pa odkril novo erogeno cono, lasje. Ko pride tvoja draga od frizerja, jo malo nagajivo skuštraj. Tako razdražene je še nisi videl !



Ni komentarjev:

Objavite komentar