Strani

ponedeljek, 30. marec 2015

Kmetovanje in ostali heci

Ja, takšna je ta reč, Tatjana me je dokončo spremenila v popoldanskega kmeta. Čez vikend delam, v ponedeljek pa v službi počivam, kako slovensko! Malo se sicer še upiram, nogice, rokice, križek,... a mi ne uspeva preveč.


Saj ne rečem, paše delati zunaj, na zemlji, se gibati v naravi, sam kam s pridelki? Verjetno bom zakupil eno stojnico na tržnici v Celju. Poleti prodajam krompir pa stročji fižol, jeseni česen pa začimbe, čez zimo pa domače kislo zelje. Bom pa ponudbe zbiral tudi na FB.

Kot tipični "mestjanar", kot me lokalci na Krčevini označijo, sem se dokaj hitro navadil na kmečko življenje. Tatjana me tam enkrat ob pol sedmih s postle vrže. No, ni čisto tako, res pa je, da v sobotah vztajava zgodaj, čeprav si vsakič obljubim, da bom spal za vikend. Samo je čisto drugače zgodaj vstati v naravi kot pa se odpravljati v pisarno.

Sem pa našel tudi svoj hobi, to je pridelava domačega sira. Zadeva mi, zaenkrat kar uspeva, posebej, ko sem ob pomoči mojega Mažija našel kmeta s svežim mlekom. Sirčki zorijo. Ampak sir imam sam preveč rad, tako, da ta izdelek ne bo na štantu za prodajo, mogoče za kakšnega prijetelja, mogoče!


Sirčki 
Poleg tega sem zvečer preveč zmatran za gledanje kakšnih kriminalk kot je 24kur ali podobnih trilerjev. Malo se ponavljajo, zdaj so iz te tragedije v Alpah naredili sago. Poslali so eno dečvo v Nemčijo, ki je tri dni poročala izpred hiše domnevnega morilca potnikov. Mater je bilo napeto! Skoraj kot Veliki bratec! Vsak dan ista vrata hiše samo nikoli ne veš kdo bo ven prišel. Dečva pa iz petnih žil neke novice vleče. Podobno je z drugo bjondo, ki zmrzuje  v Alpah in nam je tri dni neposredno prenašala mimohod reševalnih vozil, pri tem pa ves čas mahala z roko (mraz, kaj č'mo). Ali imajo odločno preveč denarja ali pa so  res samo hijene. Če je to res vse kar Slovence zanima pri dnevniku, nam ni pomoči. Tale dnevnik 24kur je vedno bolj podoben svetovno znenemu tedniku Lady. Tudi jaz sem prešaltal na RTV. Punčke so sicer bol tako tako, a vsaj zvem kaj iz sveta, pa brez drame.

Moj blog pa kar hitro berite, dokler je še. Konec aprila letim z Germanwings....

Zadnji hec, ki mi je padel v oči pa je saga o odstopu-odstranitvi trenutnega obrambnega ministra Vebra. Baje je šprehlos, kar zelo pomaga pri kontaktih v EU in Natotu in daje Sloveniji še dodaten ugled in izvirnost. Res pa je, da ga v Bruslju ne more še dodatno pokronati, verjetno vsaj prevajalec ve za kaj gre. Panika je nastala sedaj v protokolu MORS, saj slike ministrov za napad visijo že v dveh vrstah na steni MORS (do tega trenutka 12 slikic), kmalu bodo še v tretji vrsti. Je varianta, da se steno podaljša, vendar glede na finančne težave Vlade in MORS pa bi pr'šparali, če bi slike ministrov kolobarli. Vsak teden visi samo šest slik z okvirčkih, ostale slik'ce so v arhivu, naslednji teden pa se zamenjajo, pa še vsaj dve delovni mesti s tem ohraniš, en nosi v, en pa iz arhiva. Same prednosti! Vsekakor pa čestitke Mirotu, končno pokazal kdo je šef v hiši. Bo zanimivo videti kdo bo minister 13! Pa veliko sreče, jaz, na njegovem mestu, ne bi škatel takoj razpakiral...


Ni komentarjev:

Objavite komentar