Strani

četrtek, 9. julij 2015

Vroče je, pot obliva mi obraz...ideje grške krize in morski pes v bani

Ja, res je bila pasja vročina. Pa baje, se vrača. Vreme se je spremenilo, če hočemo priznati ali ne. Tudi klimatologinja Lučka na to opozarja že nekaj časa, pa jo nekak ne poslušajo. Trenutno je moj najboljši vir informacij ARSO, ne več bjonde na 24kur. Vsaki dan je kak alarm na zemljevidu te naše kure!

Vročina
Najprej vročina. Res je bila ubijalska, dihali smo na škrge, dobro, da imamo klimo (razen moje mame, ki pravi, da še ni tak vroče, pa piha ji). Tatjanini rajski vrtovi so blizu kolapsa, hodimo zalivat, tudi med tednom. Švic je tekel po riti, ko sem se tam s špric kanglo sprehajal. Pa še moje prijateljice žuželke so me veselo pikale, mater jim! 




toča
Sledila je toča in hudi dež. Tukaj  so se ARSO in moji tako priljubljeni mediji izkazali, kot takrat, ko je izbruhnila neverjetna panika zaradi sneženja. Samo, da je panika. V Celju niti t od toče. Res pa je, da ti nalivi povzročajo vedno več škode po ozkih dolinah, kjer voda nima kam. Dolina Drave do Dravograda je tokrat dobilia svojo porcijio, hvala bogu, imamo gasilce. 



Še mala anekdota s ponudbo večjih nakupovalnih centrov za zastonj parkiranje čez noč, mimogrede lepa in predvsem PR poteza. Tatjana je skočila v City center v Celje po rezervno žarnico, ni hudič, nikjer za parkirat, dva nadobudna varovalca avtov sta se celo trčila na parkplacu, seveda, kdo bo prej porinil svojega železnega konjička v luknjo, to je bila borba na nož, pol pa toče ni, drekec.

Pa gremo naprej. Grška kriza je glavna novica. Berem, berem, spominjam se mojih grških diplomatov z Dunaja in njihovo lepo življenje, berem kako so uredili stvari pod nešteto uspešnih populističnih Vladah in pridem do ideje. Mi nesrečni delavci v odvetniških pisarnah rabimo sindikat! Trenutno sem sicer edini član, a ob moji predstavitvi predlogov, se bo članstvo bliskovito povečalo. Pri tem resno računamo na popolno podporo Lukca Lune in njegovih edinstvenih ekonomskih strokovnjakov. Torej, za pravočasen prihod na delo bomo zahtevali 150 EUR mesečno, si lahko predstavljate muko, ko te šefica že ob SEDMIH goni v pisarno!? Za dnevno pešačenje do pošte naslednjih 100 EUR, v času ko je zunaj več kod 30 stopinj pa vsaj 150 EUR. Za vožnjo šefice dnevno v službo, potni nalog in 50 EUR mesečno, delo s kopircem prinese še 60 EUR, na koncu pa kritje blagajniškega primankljaja, saj si včasih za kako kavico vzamemo. V sindikat vzamemo tudi tlačane pri notarjih.

Gledam poročila, en bimbo je imel doma kače, pa ni hudir, da ga je pičila. Država je za reševanje tega norca uporabila celotno floto MORS.Jaz razmišljam, da bi v bani imel belega morskega psa. Vgrizne lahko samo mene, Tatjana, si je, poleg noža, omislila še podvodno zračno puško, je kot Bond girla. Ne vem, če ladja Triglav lahko, po Savinji, pride na pomoč, a bom zvedel. Plačali smo pa to vzorčno neumnost vsi. Bo kdo komu račun izstavil? Zanimivo je, da zavarovalnice ne plačajo škode, če te ugrizne pes nevarnih pasem (pit bul,...). Kje je logika, da država plačuje stroške reševanja, ki jih ljudje povzročijo z domačimi živalmi tipa mehiška klopotača.

Čas je za dopust in morje, Vela luka se bliža, babi Zdenka po moje že pripravlja gradele. Vedno nas pričaka s pečenimi ribami in seveda, obvezna travarica, za levo in desno nogo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar