Strani

sreda, 16. april 2014

Velikonočna jajca & 'dej mi jurja'

Ja, ja in se premika. Zoki gre nazaj v politiko, minister Gregor je končno ugotovil, da bi se dalo mičken prišparat pri javnih uslužbencih in da je celo nekaj lenih tam,  prvi upokojenec še ne ve kako se čim elegantneje umakniti iz te, od boga pozabljene, koalicije. Naša Alenčica verjetno išče službo, s tujino bo težka, glede na to, da je 'šprehlos', ampak upanje umre zadnje!

Moja Tatjana je ugotovila, da brez 'spumija' ni življenja in je uspešno izropala EvroSpin (z nama so šle zadnje tri flaške). Ima pa logistični problem, kako si na dopustu za dva tedna zagotoviti zalogo te tako oboževane pijače. V avto gre zabojček, a to je le 6 flašk, pol pa... 
 
Sva včeraj gledala novo verzijo filma Miamy Vice, kjer igra Dona Johnsona, Collin Farell. Groza, Tatjana pravi, da gleda tako kot bi prosil 'Dej mi jurja!'. Je nastopal že v Aleksandu, kjer je racal v kiklci in žalostno pogledoval po fantkih, če je bil Aleksander Veliki tak, grem jaz domov! Za primerjavo slika obeh igralcev, pa mi povejte kdo ima tu koga za norca. Kolikor vem, so bile v 80-tih vse zaljubljene v Dona, njegova moda pa je postala zapoved!


Bliža se Velika noč in 'mus zain' je barvanje velikonočnih jajčkov. Letos sem poownal eno genijalno stvar, jajčka skuhaš v teranu, dobiš neverjetne jajčke s kristali v temnordeči barvi! Look like from Alien, ampak nč bat, ta je čisto navadna, domača jajca!

Ni komentarjev:

Objavite komentar