Strani

četrtek, 17. april 2014

Zakaj Ljubljana ni prestolnica

Danes sem obiskal Ljubljano zaradi srečanja z obema svojima naslednicama, Majo in Niko. Ko sem se vozil po mestu vidim napise: 'Situla, veliko mesto v srcu prestolnice!' Figo mastno! Ljubljana ni prestolnica, je pa glavno mesto. Pa to niso mokre sanje enega zafrustriranega Štajerca, ki je, mimogrede, živel v tem mestu 24 let. Zadeva je čisto preprosta in poznati je potrebno izvor besed.

Tudi Washington, Ottawa, Canbera niso prestolnice, so pa glavna mesta.. Je pa prestolnica London, Pariz, Dunaj, ...tudi Bratislava, zanimivo, čeprav zaradi Madžarov. To so mesta, kjer je nekoč bil PRESTOL, vse ostalo so glavna mesta!




Če sem enkrat že pisal o teh nadobudnih sledilcih strašnega Joškota Toporišiča, me čudi, da so pri tem obmolknili, tudi v slovarju slovenskega knjižnega jezika je prestolnica isto kot glavno mesto. A, ko je potrebno zajebavat narod z riso, je pa vse ok, pa takoj ankes k slovarju, to, da nihče ne zastopi, kaj je zdaj ženski spol te lepe živali, kaj če sta dva (mi imamo dvojino, nje?),  tako nima veze, jezik je namreč živa stvar, sam ti novokomponovani slavisti očitno ne.
 
Lahko pa bo prestolnica, ko bo kronan Zoki I. Neustrašni, zmagovalec nad Janezom Osvoboditeljem, ob pomoči Milana Malega in izdajalcema Gregorjem Poštenim in Karlom Upokojenim.


Glede na znižanje temperature, sem uspešno zmrzoval v pisarni, a rešila me je prijateljica Stanka iz lokala čez cesto s kozarčkom odličnega ruma, zorenega 15 let v hrastovih sodih v Gvajani. Toplo priporočam !

Ni komentarjev:

Objavite komentar