Strani

ponedeljek, 20. januar 2014

Soft und Sicher, po slovenskih cestah

Kupili smo papirate robčke v DM, Soft und Sicher. Krasno, sem potolažen. Vedno bolj kupujemo izdelke v trgovinah stacioniranih v Avstiji. Sem bil tam dolgih osem let  in razumem, kar pa ne razumem, je, da so praktično vsi izdelki cenejši v Avstriji! Pa kako so nas lahko, te osovraženi Jodlarji, tako nažgali!

Zelo preprosto, ne pustijo pod pritiskom teh: 'Pa daj, je super fant, moj nečak, in obvlada vse!'. Zadnji od padlih angelov je direktor Državne direkcije za ceste. Ga poslušaš, gledaš, pa ne verjameš! On je vse, najpametneši in vse štima! Pa ne me jabat! Se voziš po teh famoznih cestah, uničujejo ti podvozje avtomobila, vsako leto rabiš optiko,  a oni so k angelčki! To, da je popušil 90 % proračuna v enem letu, seveda nima nobene veze z njim! Butl, zdaj pa je odstopil zaradi pritiskov medijev!?   

Kako se tele državni lulčki ne znajo obnašat z mediji, ne moreš verjet! Oni so vse in edino, dragi moji lulček, konec je! Pa ni kriv Janša, prebrali smo vas! Pojdite domov pa ne se več oglašat!

Pa veste, nisem burbučolog, ki kar tako malo serje, sem magister gradbeništva in delal sem na projetiranju mostov. Za razliko od DDC, ne lažem. Zapiranje mostov, ko ni več denarja, je dim za medije. Ta isti tipček je bil tam 10 let, pa vsako leto je držal gobec, ko so mu zmanjševali denar za vzdrževenje, zdaj pa, ko je izpadu Kekec pri novinarjih, je pa nenadoma ugotovil, da lahko kupi pet minut slave in odstopi zaradi izsiljevanja! 

Soft und Sicher, tako odhajajo slovenski odgovorni luleki. Res pa je, da na koncu peče. In ko smo pri tem, dragi Kekec, pejd domu in ostani tam. 




 

Ni komentarjev:

Objavite komentar