Strani

četrtek, 2. januar 2014

'When you are smiling all world smiles with you' in novo leto 2014

Pa smo dočakali novo leto 2014! Kot je pel moj idol Dean Martin: 'When you are smiling all world smiles with you, but when you're crying you bring on the rain', torej smeh v 2014!
 
Prvi dan novega leta je pa namenjen par tradicionalnim stvarem, no vsaj v Sloveniji pa pri meni tudi. Muss Sein je novoletni koncert, pa skoki v Oberzdorfu in seveda sarma!
 


Baje cela Slovenija je sarmo 1. januarja, no tako so vsaj povedali danes na radiu. Tudi moja Tatjana jo je naredila, z eno spremembo, ker ne jemo mesa, je v njej (sarmi namreč) tofu. Zelo o.k.
 
 
 
 
 
 
 
Jaz imam pa še en obred prvi dan, to je ogled filma Nekateri so za vroče z Merlinko, Lemmonom in Curtisom. To mi je ostalo še od mladosti, ko so tam ene 30 let nazaj v času praznikov na TV vedno vrteli ta film. Najbolj se spomnim ogleda nekje v začetku 80ih, ko smo na zabavi očetu uspešno dvignili ves parket v dnevni sobi, pol smo pa film gledali med maminimi rožami, ki so služile kot obtežitev za parket. Kot zanimivost naj povem, da je oče s tem še zaslužil, od zavarovalnice, presežka takratnih dinarjev pa ni hotel deliti z nami, češ to je za njegove živce. Je pa od takrat naprej, kadar sta z mamo odšla kam, mi pa imeli hausbal, slikal hišo, za spomin in zavarovalnico.
 
No pa nazaj k filmu. V njem je Merilin najboljša od vseh svojih vlog, verjetno zato, ker igra rahlo zapito, nesrečno in ne preveč brihtno dekle, kar je res bila. No Lemmon in Curtis sta pa le stebra filma. Vsakič me presenetita s kakšnim dialogom, včeraj z neumnostmi, ki jih spušča Curtis, ko sta z Merlinko na ladji, za crknit! Merlinka gleda mečarico na steni, pa ji pove, da je to slanik. In kako dobijo te ribe v kozarčke? Se skrčijo, ko jih mariniraš!
 
V glavnem ta dva bizgeca, ki sta končala Sheboygan Conservatory of Music, sta tukaj res nenadkriljiva. Sheboygan je vukojebina v državi Wisconsin, ob Michigenskem jezeru. A la Duplek, po naše.
 
 
In za konec v duhu filma: Nobody is perfect! razen mene, seveda :)
 
 

1 komentar: