Strani

ponedeljek, 21. oktober 2013

Bedaki iz Kumrovca in ogrnjeni reklci

Gledam dnevnik,  ki ga sem sicer nehal pred nekaj meseci, a danes me je dnevnik zalotil na kavču. Vse je šlo ok ob spremljanju strašnih novic, ko se ti, ob joti, ki jo kuha ta koalicija, pojavi prof. dr. Lukšič in  pove: "Nasprotniki davka na nepremičnine ščitijo tiste, ki so ob nacionalizaciji dobili ogromna posestva nazaj." Ljubi bog, pa ta bimbo je še vedno živi z agrarno reformo po 2. svetovni vojni. No prvi si je ta hec zmislil Tiberij Grakh, ki je to predlagal tam davnega 133 leta pr.n.š. Sledili so nemiri in tudi stric Tiberij je bil ubit. Torej te ideje so se vedno slabo končale za predlagatelje. No da vidimo prof. dr. L-ja. In tak tipček je profesor na slovenskem Kumrovcu FDV ?! No ja, so še slabši tam.

Ko smo že pri tem Kumrovcu, vedno sem popiz... kadar sem videl poleti moške, ki so reklce nosili ogrnjene čez rame. To se je jemalo v Kumrovcu drugi semester 1. letnika. Včasih je bilo takih tovarišev polno v poletnih mesecih, na kakšnih otvoritvah tovarn npr. Reklc čez ramo, cigareta v desni, z levo pa mahanje množicam. No, en tak je nastopal tudi v Botru 2 - Mr Fanucci, samo on je imel tako plašč.



Drugače pa so ta način oblačenja uporabljali madžarski Huzarji, pa tudi te niso ravno najbolje končali.

Pa pustimo zdaj to. Preden me je dnevnik presenetil na kavču sem kuhal. Nekaj zanimivega, brstični ohrovt s kostanji. Evo kako:

Brstični ohrovt očistiš in ga vržeš v krop, a ne več kot 7 minut, ker drugače smrdi po žveplu (tako je rekel Rudolf). Kostanje skuhaš in olupiš. Maslo stopiš in dodaš rjavi sladkor, ko je sladkor stopljen, dodaš kostanje in jih mešaš v tem ene 4 minute, da so vsi kostanji obliti s sladkorjem, nato dodaš brstični ohrovt in na rahlem ognju kuhaš še par minut. 

To je vse, je pa tale zadeva zelo nasitna. O babah danes nič, ker grem spat, ker sem preveč sit ohrovta, kostanjev in mošta (obvezno v jeseni) in jezen zaradi dnevnika.

Ni komentarjev:

Objavite komentar