Strani

torek, 29. oktober 2013

Poligloti, poštenjaki, ljudje čvrstih načel in ostali opisi ministrov naše najuspešneše Vlade

Priznam, spet sem sedel na kavču in gledal POP TV, čeprav sem že večkrat obljubil, da ... Dogaja se mi podobno kot moji prijateljici na MZZ, ki skoraj vsak dan po večernih poročilih zliva žolč na FB, namesto, da bi sedela ob kozarcu dobrega vina, gledala fante in se nasploh veselila državne službe.

Gledam jaz tale dnevnik in se čudim, baje imamo ministra, ki sam sebi, to je svojemu podjetju, nakazuje denar. Ampak g. Protikorupcijski je znanstveno ugotovil, da se je tale stric izločil iz postopka, tako da ni nič vplival na odločitev birokratkov. Barvo, tudi ko jaz izbiram sodelavke za delo v pisarni, se moja Tatjana izloči iz postopka in lahko izberem katero ptičico hočem, a ne da? No tega 'poštenjaka' po teh humanih dejanjih dobro poznajo v Celju. Baje je pa še edini minister v EU, ki je šprehlos, kot njegov šef. Odlično!

Pol se pa pojavi še znani branilec penzionistov in sploh obubožanih in pove, da bodo največji socialni problemi v Slovenji ob novem davku pri ljudeh, ki so v prevelikih hišah in stanovanjih. Ti hudič, tu pa res ni rešitve! Vse je pa kriv Jazbinšek, ki jim je premoženje prodal po smešni ceni. No danes je je znani teflonski Karl že premislil, zakon je sicer slab, a za dobro Slovenije...Hrbteničar do konca!

No ministru Gregorju ne bi danes, se mi bo moj blog zagraužal.

Drugič pa še kaj o neverjetnem uspehu mariborskih vstajnikov z izborom novega župana, Andrejčka iz Miklavža, še enega poštenjaka, no ali je pa sam butast... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar