Strani

torek, 8. oktober 2013

Prvi zapis

Danes sem končno po dolgem prepričevanju moje Tatjane začel pisati blog. Zakaj? Ker jo jezi kadar se razburjam zaradi neumnosti naših političnih amaterjev. Piši, je rekla. No pa pišem, nisem več v državni službi tako, da me ne bi kak tretjerazredni birokrat še zafrkaval zaradi tega pa škodil meni in mojim.

Kaj naj rečem za uvod? Rad kuham, baje ne slabo, o slovenski politiki imam svoje mnenje in slabe in dobre izkušnje. Babe? Vedno sem jih rad imel, ene bolj, druge manj, no so me tudi kar nekaj stale, tako da...imam kaj za povedat. Pa one tudi verjetno. 

Za ta uvodni blog se bom izognil receptom in kuhinji, o politiki pa samo komentar:

Ne vem zakaj nas strašijo s Trojko. Tega se bojijo samo naši kvazi politiki, ki bi že zdavnaj morali na smetišče zgodovine ter direktorčki državnih podjetji, ki so prišli tja na način: 'čuj mam enega, ful fajn, pa naš.' Kdo štrajka v Grčiji? Javni uslužbenci, ki so imeli 16 plač in zajamčeno penzijo 1500 EUR. To ne preživi nobena družba, se pa že pobirajo. Pri nas ti bo vsak, ki je na trgu, pozdravil prihod Trojke.

Za vikend sva bila dvakrat v Avstriji, Gradcu. Najprej po nakupih in drugič na enem zelo zanimivem druženju z ljudmi, ki jih je vredno spoznati, vsi s tega dela Evrope, vsi z idejo povezovanja, spoštovanja in upoštevanja želja posameznika. Takih ljudi sem bolj malo srečal zadnje leto v Ljubljani, žal.

V nedeljo zvečer pa s par res dobrimi in pozitivnimi ljudmi na poizkušnji vina, malvazija. Neverjetno kaj so Primorci naredili iz tega vina! V študentskih časih je bilo najhuje se ga napit od rebule ali malvazije, glava za tri drugi dan. No po tem smo, kot pravi Štajerci prešaltali še na Ptujsko klet. Tukaj Bojan Kobal dela čudeže!





Lepo je sedet v hiši družine, kjer je  mir, toplina in velika kuhinjska miza! 


Ni komentarjev:

Objavite komentar